A Red, Red Rose by Robert Burns- My favorite Poem

O MY Luve ‘s like a red, red rose
That ‘s newly sprung in June:
O my Luve ‘s like the melodie
That’s sweetly play’d in tune!

As fair art thou, my bonnie lass, 5
So deep in luve am I:
And I will luve thee still, my dear,
Till a’ the seas gang dry:

Till a’ the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi’ the sun; 10
I will luve thee still, my dear,
While the sands o’ life shall run.

And fare thee weel, my only Luve,
And fare thee weel a while!
And I will come again, my Luve, 15
Tho’ it were ten thousand mile.

About Sierra

I'm an accounting major at Texas State University with a passion for all things international. I'm going to learn Russian, Portuguese, Italian, and possibly German one day. I've been speaking Spanish for 8 years and my dream is to one day travel across Latin America. DREAM Act 2015!

Posted on February 20, 2013, in Entertainment and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

What do you think? I'd love to hear your views so please leave a reply =)

